Mene maat Lukske,
Het was al een tijdje stil rond mijn maatje, en wat zag ik deze week rijden?? Mijn maatje in een BMW oldtimer, wel om eerlijk te zijn, ik had zijn nummerplaat herkend "67TR4". Wat een rare combi zal je misschien zeggen, maar zijn vorige klassieker was een TR4 irs uit??? idd 1967, maar die was dus echt niet goed te krijgen, gek werd hij ervan, nochtans een TR4 irs (Independanthad Rear Suspention) had een soft top, targa top en hard top in 1 en dezelfde wagen. t Was een beauty, maar helaas technisch niet goed te krijgen, tot een gek er genoeg voor betaalde en geloof me, genoeg!!!
Hij was dan klasiekerloos en we hebben met het idee gelopen om een 280SL te kopen, maar Luc heeft BMW bloed in zijn genen, zijn dagelijkse wagen is ook eentje met een 4 in de naam.
Nu om terug te komen, hij belde me gisteren en ik vroeg hem of hij niets nieuws had, nu een paar minuten later heb ik het vernomen, hij had weer iets en kwam hem vandaag tonen, wist hij veel dat ik hem al had herkend....
En dan stopte hij
BMW 1602, 78, total restauration
_________________________________________________________________________________
A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.
Gtn van ant zeetje, Hans