[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Wat zit er fout? : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 06:21

Wat zit er fout?

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Wat zit er fout?

Berichtdoor peernooijen » 31 okt 2012, 01:55

Hallo, vraag...als ik met mn 230E gedurende een uur doorrij, bv 130km/u, hoor ik bokende geluiden, lijkt de uitlaat te zijn die tegen de onderkant aan bonkt, echter als ik, de koppeling in duw, is t weg,als ik deze oplaat komen is het er weer( kracht van de aandrijving los?) als ik stop, en vervolgens optrek is het ook weg. En als ik rustig rij, bv 90, dan komt t(vaak) helemaal niet opzetten. Dit is wel steeds met wat langere ritten, minimaal 60min. Korte ritjes geen geluid.Harder rijden wel, rustig nie..... rarara, wah ist? Iemand die raad heeft?
peernooijen
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 230E
Bouwjaar: 1971
Automaat: Nee
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Re: Wat zit er fout?

Berichtdoor Toontje » 31 okt 2012, 06:52

zou een aankomende steekas kunnen zijn
als het steeds sneller gaat komen dan moet je die wel vervangen
wagen omhoog zetten steekas moet je heen en weer kunnen bewegen en langzaam het wiel rond draaien dan hoor je het meestal ook wel
groetjes toontje
groetjes toontje

www.hetvoorportaal.com
Toontje
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 300TDT
Bouwjaar: 1985
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Techniek