Hallo,
Ik heb de auto nog niet maar ik laat toch alvast wat zien.
Op het werk kwam ik iemand tegen uit duitsland die een paar Mercedes T series heeft. Na wat babbelen bleek dat hij zelfs een donkergroene diesel T had met schuifdak en dat hij die wel weg wilde doen.
De auto werd momenteel op een laag pitje opgeknapt en lag uit elkaar gedeeltelijk. Ik zou dus even moeten wachten.
Maar op een gegeven moment kreeg die man veel interesse voor mijn 230S en hij is vorige week komen kijken en wilde de 230S hebben. Ik heb de 240TD ervoor ingeruild.
Afgesproken is nu dat hij de motor weer laat inbouwen (met nieuwe keerringen) en het laswerk netjes afmaakt en in de grondlak zet en dat ik de auto dan zo krijg.
Ik heb hem dus nog niet eens in het echt gezien, dat baart me wel wat zorgen, maar uit zijn beschrijving moet het toch een best nette auto zijn met een gaaf interieur. Ook de lak was helemaal nog niet slecht schijnt het en de auto reed goed.
Het gaat me dus vooral om de kleur, type en extra's: Eibengruen met groen stof, schuifdak, 2 delige achterbank, getint glas, middenarmsteun en een 5 versnellingsbak (ik wilde misschien wel een automaat maar een 5 bak is ook wel erg fijn denk ik).
De auto ziet er op de foto's natuurlijk niet zo florissant uit maar met een beetje voorstellingsvermogen weet je wat erin zit!
Dit moet hem worden!
MathieuIMG-20120314-00099.jpgIMG-20120314-00096.jpgIMG-20120314-00093.jpg