nu het stuurhuis er op zat kon de vooras ook uitgelijnd worden, dat heb ik gedaan d.m.v 2 touwtjes vanaf de achterwielen gespannen zodat ik vanaf het touwtje de schuinte van het wiel kon meten. en zo kon ik de spoorstang stellen zodat de wielen iets schuin naar voren staan. het hoeft bij zo'n trekker niet zo nauwkeurig maar zo klopt die wel netjes. daarna kon ook het armpje wat boven op het fusee zit op de juiste positie gemonteerd worden en daarna het stuurhuis afgesteld worden. ik had ook nieuwe brandstofleidingen laten maken omdat de oude te vaak gerepareerd waren. ik had bij dat bedrijf aangegeven dat ze niet gebogen hoefde te worden omdat ik ze liever zelf buig. maar toen ik ze gisteren ophaalde bleken ze toch gebogen te zijn
toch maar meegenomen ik dacht eerst maar eens passen voordat ik weer commentaar heb
. maar bij het passen bleken ze slecht gebogen want de leidingen kwamen niet eens in de buurt van de verstuivers dus na heel wat verbuigen konden ze zonder spanning gemonteerd worden maar nu blijkt dat ze aan de onderkant het bochtje te ruim hebben gehouden waardoor het zijdeksel er niet meer oppast dus ik kan morgen weer terug met de leidingen
en daar betaal je dan nog een hoop geld voor.
maar wel goed nieuws over het andere project waar ik het eerder over had, ik heb het kunnen kopen
woensdag kan ik er foto's van maken en dan zal ik het hier gelijk plaatsen