zo eindelijk heb ik bijna al de spullen verhuist, en het is toch heel wat als je alles een paar keer in je handen heb
de kasten staan nu op hun plek en zijn weer gevuld en daarbij natuurlijk alles uitgezocht en schoongemaakt, ook alle onderdelen van de trekker liggen er nu ( 2 kuubkisten vol) de motorblokken voor de bolhoed zijn er de straalcabine, motortakel en de compressor zijn er. nu de compressor op zijn plek staat kon er ook een werkbank gemaakt worden en ik heb gelijk maar een grote gemaakt
met een 4cm dik blad kan het wel wat hebben, van de week even schilderen en dan is die ook klaar. daarna nog veel klussen gedaan in het pand dus het gaat wel wat worden. boven liggen nu alle onderdelen voor de bolhoed, 6.9, trekker en nog meer onderdelen op een hoop maar daar komt volgend weekend verandering in want ik heb een partij stellingen opgekocht voor een mooi prijsje
. die haal ik vrijdag op en dan kan ik mooi het weekend gaan beginnen met bouwen
en daarna alle onderdelen weer uitzoeken en opruimen
dus ik ben nog wel een paar weken bezig voordat ik weer wat aan de projecten kan gaan doen.