hé Patrick als je het leuk vind moet je maar een langs komen bij het pand er is genoeg te zien
ik gebruik een 3 cilinder compressor met een 330 liter tank maar ook die schiet te kort bij het stralen. voor het stralen heb je ong 8 bar nodig en dat kan mijn compressor ook niet bijpompen hij houd constant 5 bar dus net te weinig.
inmiddels zit de startmotor er weer op en alles wat in het dashboardje hoort is opgeknapt dus de metertjes schoongemaakt, chromen randjes gepoetst. de zekeringkastjes schoon geschrapt want er was weer lekker overheen gebaggerd. maar na een hoop schrappen en poetsen en het is weer netjes. het dashboardje gestraald en daar moesten een aantal gaten dicht gelast worden en dat ging nog bijna fout, ik had wat spullen in een bak met wat aceton ontvet en dat allemaal weer opgeruimd en voor het laatste restje een doek door de bak gehaald en die lag nog op de werkbank en nooit meer aan gedacht natuurlijk
totdat ik stond te lassen toen stonden de vlammen ineens een halve meter hoog
liep weer goed af. daarna heel veel klein spul geschilderd en het volgende item gepakt en dat is de tank. daar eerst het restje brandstof afgetapt en de openingen goed dicht gemaakt. het kraantje er af en daar paste toevallig een bout van Mercedes in was precies de juiste draad
dan ontvet en kon die gestraald worden.