dan de tank gemonteerd en de brandstofleidingen weer aangesloten. en de tank gevuld met diesel maar wel voorzichtig zodat er geen spetters op de verse lak komen. het brandstoffilter gevuld met diesel en de motorolie er in gedaan. dan de motor op de startmotor rond laten draaien zonder brandstof zodat er eerst oliedruk is. dat duurde wel even en door al dat starten was de accu weer leeg. het was ook niet de goede accu die ik gebruikte want in deze trekker zat een nieuwe grote accu maar mijn vader besloot om die in zijn 6.9 te gebruiken voor de vakantie en hij had ook de startkabels mee
dus dat schoot weer lekker op dan de accuader er maar op en weer een paar uur wachten, toen die weer bijgeladen was weer rondstarten en toen was er oliedruk
dan de brandstof erop en weer rondstarten totdat het bij de verstuivers is en dat ging vrij snel dus voorgloeien en starten en na een paar pogingen sloeg die bijna aan maar ja de accu was leeg dus weer aan de lader en de volgende dag maar weer een poging. en toen na een paar keer starten een hoop herrie en hij liep
en mooi ook. en geen lekkages
ik heb er een filmpje van maar moet even kijken hoe ik die kan plaatsen.