ja hans die ga ik wel maken als ik niks meer te doen heb
al het plaat werk is nu klaar voor het stralen, ik heb zoveel mogelijk uitgedeukt en wat gaatjes dicht gelast die er niet hoorde maar het plaatwerk is echt in een hele mooie staat dus geen echt laswerk
komende vrijdag ga ik stralen dus dan heb ik het weer druk zat, ik heb een aardig hoopje om te stralen: 2x achtervelg, 2x spatbord, 2x treeplank, spatbord zitje en de motorkap. ik heb nog wel de kap voor de luchtkoeling en wat klein spul gestraald en daarna heb ik een lamp samengesteld van 4 oude Hella lampen. dat word de werklamp en die komt op het achterspatbord zodat je licht heb bij het aankoppelen. de oude lamp die er zat had ik graag willen opknappen maar die was van binnen helemaal verrot. dus een nieuwe samengesteld en ik dacht even stralen maar wat een rare taaie verf zat er op, met stralen kwam ik bijna niet door de verf heen dat duurde heel erg lang dus nieuw straalgrit erin zodat het wat scherper is maar dat maakte weinig verschil. dus een lap aceton eroverheen gehaald en dan gaan de meeste oude verven wel bobbelen maar deze niet dus dan maar in de afbijt en het is best een agressieve afbijt maar het had toch 3 lagen nodig wilde het een beetje loskomen, daarna schoonstralen en weer in de menie. morgen weer verder met de trekker of andere projecten, we zijn tussendoor ook nog met een motorrevisie van een 500 sl bezig en hebben nog een peugeot 404 staan waar de motor eruit moet i.v.m lekkage dus we vermaken ons wel