jaaaaaa eindelijk waren de onderdelen binnen en ook de nieuwe voorbanden met binnenbanden en de nieuwe v snaar kon ik ophalen. dus lekker kunnen rommelen aan de trekker. het stuur zit er op, de v-snaar ook, de stoelveer zit er op en is afgesteld, het zitkussen past niet dus die gaat weer terug, het nieuwe contactslot zit er in en heb alle oogjes en draden nagelopen, opgeschuurd en ingetaped waar nodig want op sommige plekken lagen de draden bijna kaal tegen de trekker aan te schuren
. de uitlaat zit er op dat ging weer niet vanzelf want de flens die tegen het spruitstuk aan komt zat er scheef opgelast en daardoor zat de uitlaat ook scheef, en ik kon het niet laten om daar toch even de slijptol in te zetten en het weer netjes recht te zetten
maar nu zit die netjes en ook het beugeltje aan de onderkant is nu op maat. dan heb ik de olie in het luchtfilter ook ververst en de klepdeksels schoongemaakt en met nieuwe pakkingen weer terug gezet, we moeten nog wel de kleppen stellen maar dat kan pas als de voorwielen er weer op zitten, de velgen hebben al twee lagen menie gehad en een laagje rood morgen nog een laagje en dan liggen ze klaar voor de nieuwe banden. ik heb ook een steuntje inelkaar geknutselt om de driehoek voor langzaam rijden verkeer te kunnen monteren. ik heb hem expres op de gatenbalk gemonteerd zodat die ook weer makkelijk te demonteren is want over een paar jaar moeten alle tractoren een kenteken hebben en dan vervallen de driehoek borden weer
ja zo blijf je bezig
de trekker was nu ook zo ver klaar om te starten en het contact werkte dus gloeien en starten maar er kwam wel een berg rook maar hij wilde niet lopen, de startmotor draaide nogal zwaar dus eerst de accu maar weer eens opladen en vandaag hebben we de gloeispiralen getest en allebei waren ze stuk, tja dan start die niet zo lekker dus die zo even bestellen en dan moet die volgende week wel kunnen rijden