[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
welk type radiateur : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 22 nov 2024, 10:17

welk type radiateur

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

welk type radiateur

Berichtdoor Fritske » 26 jul 2013, 00:18

Hoi,

Vandaag kom Ik thuis, en zie ik een plas water onder de auto staan. Het water spuit er echt uit.
Radiateur lek dus, waarschijnlijk nog de originele van 35 jaar geleden.
Nu wil ik niet al te veel geld meer in de auto steken, hij is nogal krokant en dus helaas zal hij de eerstvolgende apk, in april, niet meer halen.
Dus nu zoek ik een radiateur die nog een 2000 km mee kan.tweedehandsje via marktplaats of hier via het forum.Kan iemand mij vertellen welke type er in past? Ik heb een 230 benzine, handgeschakeld, uit 78. Geen airco. Past een radiateur uit een nieuwer type, of automaat of diesel of zwaardere/lichtere benzine motor ook? Dat verruimt mijn zoekopdracht namelijk.
Als iemand uit de buurt er hier een heeft hou ik me ook aanbevolen.
Fritske

Re: welk type radiateur

Berichtdoor Arie en Nico » 26 jul 2013, 15:44

Fritske,

Wij hebben er nog wel een liggen.
Kan hem mee nemen naar rucphen.

groet, A & N
Arie en Nico
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 280CE
Bouwjaar: 1967
Automaat: Ja
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Re: welk type radiateur

Berichtdoor Fritske » 26 jul 2013, 23:16

Heren, bedankt voor het aanbod, maar is te ver weg om op te halen.
Als iemand toevallig 't originele onderdeelnummer weet kan ik ook iets gerichter zoeken. Ik zie dat nergensstaan namelijk.
Fritske

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto