MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 22 nov 2024, 00:12

welke verdelerkap/rotor/bougies bij LPG?

Specifieke zaken omtrent het rijden op LPG kunnen hier geplaatst worden zodat we alle zaken omtrent LPG hier verzameld hebben staan.

welke verdelerkap/rotor/bougies bij LPG?

Berichtdoor 280benz » 13 feb 2007, 19:20

Beste medebenzers,

ik rijd sinds een half jaartje met veel plezier een 280 uit '76 en heb (nog) geen problemen met het rijden op LPG. Wel begint hij nu slechter te starten dus wil ik de verdelerkap, rotor en bougies vervangen.

Wie kan me vertellen welke types/merken voor genoemde onderdelen ik het beste kan gebruiken?

Alvast bedankt!

John
280benz
 


Antwoord:welke verdelerkap/rotor/bougies bij LPG?

Berichtdoor Bemerbenz » 13 feb 2007, 22:37

Niet op bezuinigen, Beru dus, dan kun je weer jaren vooruit en hoef je niet te twijfelen over de kwaliteit.
Sinds ik er Beru in heb zitten, geen problemen meer met starten, backfire of iets dergelijks. Uiteraard dient ook de rest in orde te zijn (vacuum, ontstekingstijdstip, kleppen etc.) Het blijven oude benzinemotoren.....
Bemerbenz
 


Antwoord:welke verdelerkap/rotor/bougies bij LPG?

Berichtdoor JerommekeOhjajoh » 13 feb 2007, 22:43

Hoi John,

zou je deze topic kunnen afsluiten en bij onderwerp:
Lege topic zetten! Je hebt per ongeluk 2 keer geplaatst! Om het overzichtelijk te houden, is het beter voor iedereen, als je er één afsluit!

Bijv. dank Jeroen (alias Johannes de Zeiker(d) ;) )
JerommekeOhjajoh
 


Antwoord:welke verdelerkap/rotor/bougies bij LPG?

Berichtdoor 280benz » 13 feb 2007, 23:14

Beru,

oke Bemerbenz, ik ga eens proberen of het motortje dan mooier loopt en weer als vanouds lekker start. Kleppen zijn al gesteld en de LPG installatie is net 6000 km oud.

Zijn er nog andere tips als het gaat om het merk onderdelen? Ik hou me aanbevolen ;-)
280benz
 


Keer terug naar LPG Specifiek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten