Hoi Harrie,
Het is inderdaad erg kort dag om een dertigtal auto te mobiliseren om Jurgen te begroeten, en daar dan direct een goed doel aan vast te koppellen was een spontane actie.
Ik wilde wat leden warm maken voor een goed doel actie, het maakt mij ook verder niet uit met wat,waar of met wie ik dat geld binnen moet krijgen of dat nu links of rechts moet, het zou een enorme positieve uitstraling voor de 123 Benz club zijn om met zijn allen een paar honderd € binnen te halen voor die zieke kinderen.
En het mag wat mij betreft ook in Westbroek bij Klasse Klassiek in een wat later stadium ik denk dan aan een Nieuwjaarsbijeenkomst.
Je moet daarbij wel gaan oppassen dat je geen copy gaat worden van al die andere oldtimersclubje's.
Tot op heden zijn er 85 personen langs geweest om uit Nieuwsgierigheid te lezen wat er aan de hand is met onze webmaster Jurgen maar tot op dit moment zijn er maar vier personen die positief hebben gereageerd.
Als nu 50% van die bezoekers wat hadden toegezegd dan waren we we al aardig op weg om deze actie te doen slagen.
Voor mij is € 20,- niks als ik daar ook maar één kind dat ernstig ziek is een leuke middag kan bezorgen.
Dus als je komt kijken doneer dan een klein bedrag.
Even voor alle duidelijkheid er is voor mij geen directe aanleiding geweest,zoals een ziek kind in mijn directe omgeving.
Ook al weet ik uit ervaring van een leerling van onze school een veertienjarig meisje in terminale fase, hoe gelukkig zij was tijdens het bezoek van de Clinic clowns, het is inmiddels helaas overleden.
kom mensen maak die kinderen gelukkig
Ad(Benedendijker_