rechtsvoor van de chassisbalk naar de voorbind zat nog een slechte reparatie dus ook daar een nieuw stuk voor gemaakt en ingelast, onder de accubak heb ook ook de hele hoek hersteld maar daar kan ik geen foto's meer van vinden, en de onderhoek met bevestiging voor de bumper heb ik opnieuw gemaakt maar ook daar kan ik geen foto's meer van vinden. het binnenscherm rv is nu helemaal klaar dus heb ik het binnenscherm lv schoongeborsteld en kan ik volgende week weer mee verder. tussen door heb ik nog veel opgeruimd en gereedschap uitgezocht dus de werkplaats begint wat te worden
er kwam ook een klusjes man om de wanden in de werkplaats te witten en daaraan is van te voren doorgegeven wat de hoogte van de wand is ( ruim 5.5 meter) dus hij kwam aan, bakkie gedaan, het werk besproken en hij zegt ik ga mijn ladder even halen. komt die aan met een knikladdertje van een meter of 2.5/3
dus dat werd niks, ik vraag aan hem heb je geen grote ladder en die had die wel maar die paste niet in zijn auto dus hij dacht ik neem de korte trap wel
dus dat word een andere klusjesman