dan zat er nog een klein gaatje in de voetenbak maar voordat dat gelast kon worden moest er eerst aan de binnenkant de bekleding, isolatie en bedrading uit de weg en dat gaat niet zo makkelijk als de auto op een 2 koloms-brug staat want dan kunnen de deuren niet zo ver open, maar goed dat ik nog een beetje lenig ben
op de bodem zaten stukken piepschuim geplakt om de gaten af te dichten
ik heb ook de eigenaar gesproken, was leuk om even kennis te maken en nu konden we mooi het project even doorspreken. het plan is om eerst het laswerk aan de voor en achterkant bij de wielophangingen af te maken dan in de antisteenslag en de ophanging weer monteren ( veel delen liggen er al nieuw bij) dan de motorruimte spuiten met een spuitbus op kleur, dan de voorkant van de auto en motorruimte weer opbouwen. en als die weer verrijdbaar is dan op de 4 koloms-brug voor laswerk aan de vloerdelen en dorpels, nog genoeg te doen
de auto moet zo veel mogelijk origineel blijven zodat je de ouderdom en de vele kilometers kunt zien. aan de dorpels en vloerdelen zit veel laswerk er is weer veel over de roest heen gelast
maar dat komt later.