[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Wie kan mij even helpen?? : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 19:55

Wie kan mij even helpen??

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Wie kan mij even helpen??

Berichtdoor jacob2 » 29 mei 2007, 16:56

Hallo allemaal,ik heb op marktplaats 2 nieuwe reflectoren te koop zien staan en heb ze inprincipe gekocht(nu de lampen nog:laugh: )
Aan de beste man het nummer gevraagd wat op de doos staat,opgevraagd bij de dealer en die vertelde mij dat bij dit nummer een reflector van een C klasse hoort?
Ik weer de beste man gebeld en hij verzekerde mij dat hij ze toch echt voor zijn W123 heeft gekocht.
Zou iemand even op Marktplaats kunnen kijken de kop van de advertentie luid "Reflectoren W123"
Dan nog een vraag,zijn alleen de lampen in hoogte verstelbaar en kan je er dus een willekeurige reflector in zetten of niet?
Indat geval gaat het verhaal niet door omdat die bij mij in hoogte verstelbaar zijn.
Alvast bedankt,Jacob.
jacob2

Antwoord:Wie kan mij even helpen??

Berichtdoor Trouwkoets » 29 mei 2007, 18:24

Jacob, ik heb even gekeken (verkoper woont in Honselersdijk?) en ze komen me niet bekend voor.
Ik zou die reflectoren lekker bij de dealer kopen, of zijn ze daar te duur?<br><br>Bericht gewijzigd door: Trouwkoets, op: 2007/05/29 18:25
Trouwkoets

Berichtdoor Govert » 29 mei 2007, 18:38

De reflectoren zijn er in een aantal smaken:

Bosch of Hella
vierkant of rond
in hoogte verstelbaar of niet

Ze zijn niet uitwisselbaar.

Bij de dealer zijn de ronde van Hella iets van 50-60 euro per stuk.
Govert
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Toontje » 29 mei 2007, 21:43

hoi hoi
heb ff gekeken de refectoren heb ik pas bij kostewinder gekocht waren incl btw 90 euro rond van hella en dan voor het gewone licht niet die voor de mist lichten .
en zijn iet de lampen die je versteld maar de reflectoren of je moet geen van binnen uit verstelbare lampen hebben
die van mij waren dus gewone niet verstelbare reflectoren
groetjes toontje

ps dat was per twee die prijs<br><br>Bericht gewijzigd door: toontje, op: 2007/05/29 21:44

groetjes toontje

www.hetvoorportaal.com
Toontje
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 300TDT
Bouwjaar: 1985
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto