MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 08:38

Wil de echte W123 liefhebber nu op gaan staan !!

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Re:Wil de echte W123 liefhebber nu op gaan staan !!

Berichtdoor benedendijker » 23 feb 2008, 17:48

Hoi Benzvrienden en vriendinnen,
Ik kom al jaren bij een paardenmelkerij ook al omdat mijn W-114 daar mag logeren en die sinds een jaar mede door mijn positieve verhalen zijn 190 D heeft ingerolen voor een 300TD die nu dagelijks 6 geestelijke gehandicapte mensen ophaalt in onze regio, om op zijn zorgboerderij te mogen werken.
Hij vertelde mij dat hij tevreden was over de 300TD (kon ook niet anders natuurlijk) maar zijn 190 D waar hij zo lang ik het me kan herrineren in rond heeft gereden.
En ga allemaal maar even zitten, die 190 D had een tellerstand van 840.000 km. toen hij voor een 300TD koos die dagelijks tussen de 125 en 150 km moet rijden met 7 personen aan boord.
En steeds als ik bij hem ben en we hebben over Mercedes dan zegt die steevast als die 300TD net zoveel km maakt als die 190 D dan hoor je mij niet klagen.
het enige wat ik dan doe is zwijgen 8,5 ton ik wil er voor de 300TD onmiddelijk voor tekenen.

Ad !
benedendijker

Vorige

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto