Hallo Medebenzers,
via google kwam ik deze website tegen, en aangezien er een mede 6.9 lotgenoot op zat moest ik me toch even aanmelden natuurlijk .
Ik was iets te enthousiast met reageren en had me nog niet netjes voorgesteld, dus bij deze!.
Mijn naam is wel duidelijk denk ik, Wouter, 31 jaar en woonachtig in Breda. Sinds mijn 24e in bezit geweest van vershillende Mercedessen. Het begon met een erg gare W116 280SE waar ik 1,5 jaar in gereden heb.
De volgende was een W108 met een dieselblok erin, 2,5 in rondgetuft tot er steeds meer kapot begon te gaan. Vanwege een vaste baan kon ik toen helaas niet met de auto blijven rijden.
De huidige Mercedes had ik toen ook al staan. Ooit had ik deze uitvoering bij een handelaar zien staan, ik was meteen verkocht. De beste man vroeg de hoofdprijs, dus het was zoeken naar een betaalbare. Destijds kwam ik er een op het spoor, en een week later stond hij geparkeerd bij mijn woning. .
Ondertussen ben ik dus al aardig wat jaartjes verder en is de auto naar mijn mening nog lang niet klaar. Ik probeer hem zo origineel mogelijk te houden, met uitzondering van een paar leuke Rial velgen dan.
Vanavond zal ik een fototje toevoegen vanaf mijn huiscomputer.