Dag allemaal,
Na af en toe stiekem neuzen in dit forum eindelijk maar eens lid geworden. Ik woon in Maastricht en rij de laatste drie jaar een 300D automaat, zilverdistel groen. Toen ik hem kocht was hij recent ingevoerd met een gereviseerde automaat en was hij in behoorlijke staat. Inmiddels staan er 240.00 km op de teller dus hij is, volgens een monteur van de ANWB, net ingereden. Ik rij er met veel plezier mee rond en hij heeft me eigenlijk nog nooit met iets ernstigs in de steek gelaten.
Helaas hoorde ik op de keuring vorige maand dat hij de vorige keuring waarschijnlijk niet doorkomt omdat de bodem slecht is. Tja, dat kon je door de tektiel ook niet zien toen ik hem kocht. Ik ben van plan om er vrolijk me rond te blijven rijden en later in het jaar de bodem eens goed te laten inspecteren door een plaatwerker.
Ik heb de laatste jaren een aantal onderdelen verzameld die ik niet meer kan gebruiken. Ik zal ze t.z.t op het forum plaatsen. Ik ben ook nog op zoek naar onderdelen maar zal ook dat op de juiste plek posten.
Groeten, Pieter