MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 22:46

zoemend geluid

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

zoemend geluid

Berichtdoor Mart49 » 26 maart 2007, 23:22

Ik hoor een zoemend geluid als ik in de auto zit, volgens mij ergens aan de achterkant, natuurlijk als de motor loopt en ik gwoon stil sta.
zit er achter een motoritje van iets?????
Mart49

Antwoord:zoemend geluid

Berichtdoor henklith » 26 maart 2007, 23:31

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Nou Mart het is voorjaar weet je een bijtje, of een zoemvlieg oid. :laugh: :laugh: :laugh:

Groet, Henk lith.
henklith

Berichtdoor Trouwkoets » 26 maart 2007, 23:38

Benzinepomp. Bij mij is het meer een sissend geluid. Ik ben een uur op zoek geweest naar het lek in de eierdoos achterin :laugh:

Je kan het geruis verminderen door een andere demper (24a in de tekening) toe te passen.

Caspar

Trouwkoets

Berichtdoor Mart49 » 26 maart 2007, 23:59

Bedankt voor de informatie, ik ga morgen is luisteren bij de benzinepomp. ik lig er niet wakker van maar vroeg me af wat het kon zijn.

Groeten,
Mart
Mart49

Berichtdoor Mart49 » 27 maart 2007, 00:00

Bedankt voor de informatie, ik ga morgen is luisteren bij de benzinepomp. ik lig er niet wakker van maar vroeg me af wat het kon zijn.

Groeten,
Mart
Mart49

Berichtdoor Mart49 » 27 maart 2007, 00:27

Groeten,
Mart
Mart49

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto