[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Zonnetje schijnt: rondje Groningen met de 230.6 : Van alles en nog wat....

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 22 nov 2024, 23:48

Zonnetje schijnt: rondje Groningen met de 230.6

Dit is de plek waar over van alles en nog wat gepraat kan worden.

Zonnetje schijnt: rondje Groningen met de 230.6

Berichtdoor Topasbrauner » 22 jan 2008, 18:22

Zo, daar hebben we beide (de 230 en ik) een tijdje op moeten wachten: Mooi weer!! Het was hier dramatisch nat afgelopen tijd, maar de wegen droogden vandaag zo mooi op onder die lekkere zon dat ik bedacht de 230 eens uit z'n slaap te halen voor een blokje om. Goed voor de wagen dat ie weer es lekker warm gereden wordt en goed voor mijn band met de 230, dan weet je weer waarvoor hij in de schuur staat.

Rondje vanuit mijn dorp Niezijl ging via Kommerzijl, Oldehove, Ezinge, Feerwerd, Aduarderzijl, Garnwerd (cafe Hammingh!), Winsum, Warffum, Onderdendam, en via Winsum weer terug.

Bij Aduarderzijl en tussen Warffum en onderdendam leverde dat bovendien wat mooie plaatjes op van mijn trots.

Groet, Job

Topasbrauner

Re:Zonnetje schijnt: rondje Groningen met de 230.6

Berichtdoor Topasbrauner » 22 jan 2008, 18:24

Past net tussen de railingen door

Topasbrauner

Berichtdoor wwwW123 » 22 jan 2008, 18:25

leuk. moet de 250 met 230.6 motor, waar m'n pa in rijdt (1000 km per jaar maar :-() ook 's op de snelweg zetten, want dat ding maakt veel te weinig warme km's..
wwwW123
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 240TD
Bouwjaar: 1980
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Topasbrauner » 22 jan 2008, 18:27

Aduarderzijl

Topasbrauner

Berichtdoor Henk1959 » 22 jan 2008, 21:43

Mooie foto's Job, mooie locaties ook.

Op zo'n dag als vandaag kun je er weer eens van genieten.
Maar gisteren kwam het inderdaad weer met bakken vol naar beneden.
Wij moesten gisteravond naar het UMCG in Groningen, maar de Benz mocht onder de carport blijven en we hebben de Astra van m'n vriendin genomen.
Henk1959

Berichtdoor Brijn » 22 jan 2008, 21:50

Job, de route die je reed lijkt de Zundagoavend Blues van Pé en Rinus wel....
Brijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 240TD
Bouwjaar: 1980
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor JerommekeOhjajoh » 22 jan 2008, 23:11

Potverdikke Job,

Het blijft een schitterende / prachtige auto man, wees er inderdaad maar goed zuinig op!! Ik weet nog goed toen ik haar voor het eerst zag op het sleutelwekende in Wittenveen, met je pa achter het stuur!! Tsja herinneringen, we moeten ze blijven koesteren Job!

Groeten en we hebben elkaar zaterdag net misgelopen, je geloofd het niet maar ik had onder weg panne met een Seat uit 2004!! Dat heeft me een dik uur gekost dus laat bij de "nieuwe" sleutellokatie.

Jeroen
JerommekeOhjajoh

Keer terug naar Van alles en nog wat....