[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead Dauertest Mercedes 230E / test 280E : Algemene vragen over jouw auto
Ik kwam toevallig deze scans tegen van een autotijdschrift. Volgens mij uit 1982 voor de 230 en het andere jaartal weet ik niet. Wel leuk leesvoer als je met het Duits overweg kunt. Die 230 was na een ton al aan een derde versnellingsbak toe, haha. En een Becker-radio koste 1017 DM (in 1982!) , ongeveer evenveel als de optionele vijfversnellingsbak, maar die gaat blijkbaar ook maar 9000 kilometer mee, voordat hij gaat rammelen...
Leuk om rustig door te lezen,.. ik wist niet dat de deurgrepen van hittevast kunstof gemaakt was, dan zal het van het zelfde materiaal als de handgrepen van pannen zijn. Achteraf natuurlijk logisch,.. de wagen moet in grote hitte ook te openen zijn